Vuxenpoäng!


Eftersom ja har en sån underbar pojkvän som har byxor som ska sys och jag som alltid velat haft en symaskin han slog två flugor i en smäll och investera mig en sådan =) Så fiin o ja ska bli så duktig!
haha...

Hemma så är sovrummet mer lr mindre klart..så skönt med lite ordning. I fredas va ja även o beställde soffan så om ett par veckor står den hemma.. fluffig och alldeles perfekt =D
Sån soffa ja akn ligga och plugga japanska i om ja kommer in på kursen..Vill verkligen men får väl söka igen annars...

Är hos mamma och pappa nu och nyligen vinkat av farmor som va här på besök. Tog även med mig en kasse tvätt hit hahaha men fick inte tvätt tid förrän på torsda =/ så ville bli av med lite iaf.

Hoppas på att få träffa sara en sväng när hon slutat jobbet..får se om de hinns med =)

Hon e en sån gooo tjej som man vill krama!
Tur att man har bra vänner..tider förändras o folk förändras men ändå är ja omringad av toppen människor.
Nåt jag är glad för.. även mannen min fast han är jordens retsticka och ibland världens jobbigaste men det spelar ingen roll då allt annat väger upp.

Ny dag på jobbet imorn o guu va ja inte ser fram emot de tragiskt nog.

KRAMS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0