Får som jag vill..

Sitter just nu hos mamma och pappa...hör min brorsa och hans tjej spela nåt spel och är hungrig.
Ugnen är på och snart även grillen... så bli såååå gott att grilla.
Köpte riktig biff till min prins medan jag kör på grillade grönsaker och Halloumi ost!
MUMS!! Sen blir de bea sås och holliday dip till de är så jäkla gott.
Förtjänar o äta sån här mat idag haha men imorn är en ny dag...=)


Fick precis en MMS bild av mamma där hon fotat min papi... han e brun och redo att åka hem... Livsnjutare de där...

Jag och mannen tänkte åka nånstans i början på juli fast bara över en helg... vet inte vilket resemål de blir bara så de återstår att se... underbart mysigt att han tog de initiativet till att föreslå de....

Men men ska kolla pommesen nu...

//Zanie jao! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0