De går bra nu....

Haft världens bästa dagar de senaste som varit. Från att ha varit snudd på världens sämsta så njuter jag nu...
Ja storm trivs. Förutom att ja snart blir gammal och som A fråga igår... om ja nångång tänker på vad man verkligen vill göra? Ja vet inte de och de gör mig stundvis frustrerad.

Jag vill resa mer, lära mig japanska, bli ännu starkare som person och verkligen komma till den punkt då ja känner att jag gjort nåt vettigt.

Ja e inte knäpp bara väldigt upprymd.

Imorn blir de jobb vilket inte e det roligaste men sen ska jag träna med min fina vän...de däremot ser jag fram emot väldigt mkt!!

Min födelsedag är snart här och mitt mål va att känna mig på topp till dess. Hoppas de håller i sig.

Ska styra ihop lunch till imorn sen lägger jag mig och längtar tills mannen kommer hem och håller om mig!

//Zanie <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0