Tidsoptimist..

Jag trodde jag var värst men den senaste tiden har jag insett att jag nog bor med den värsta tidsoptimisten av dem alla... Helt otroligt.

Kan jämföra han med mormor, förut lr nu med om man ska bestämma en tid med mormor bör man alltid säga iaf 1 timma innan för att hon inte ska bli allt för sen... Med hjärtat mitt fungerar de på nästan samma sätt... säger han att ja är hemma vid 6 idag... då får vi räkna med 9 iaf..helt otroligt..

ag är mer den sortens tidsoptimist att ja tror att ja ska hinna göra 10 saker de sista minuterna innan man ska hinna till en buss tex...alltiid i sista minuten..tror ja springer till bussen i stort sett varje morgon vilket inte alls e en bra start för mig.
Jämförde de med en dag då ja var uppe i tid och satt i lugn o ro och gjorde mig iordning utan stress och gick till bussen i normalt tempo. Gu så harmonisk jag var den dagen... vad är de för fel på mig?:)

Mitt nyårslöfte var ju även att stressa mindre men hittills har det inte gått något vidare måste ja säga... men har ett par månader på mig...=P

Snaart e hjärtegullet hemma och jag saknar honom eftersom ja suttit själv typ hela dagen...även fast ja vart grinig mot han nyss men de e för jag e så rastlös.

Iaf blir de thaimat idag...ska testa en restaurang som ligger i närheten som vi inte har prövat ännu konstigt nog men hoppas de e gott!

Laaater...!!
//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0