Ja men fortfarande...

Sitter jag hemma i soffan och snörvlar... vart f*n kommer allt ifrån?

Hjärnan som ja skojade med mamma om haha. Dålig fantasi? ja eller bara lättroad.

Igår orkade jag inte göra någonting utan låg bara i soffan och slappade... mötte mannen nere på ica för att få hjälp att handla men annars inget.

Hade mitt andra muntliga i Japanska och hell yeah de blev MVG. Kändes inmte som de först för ja va´så nervös och fick en liten blackout men de tog sig...Idag då?... ja ska väl passa på att läsa lite till och skriva. Måste dessutom få klart min inlämningsuppgift som var lite klurig.

Känner mig insnöad. Är nog lite besviken. Hua enough is enough som jag brukar säga!

Uppdaterar senare då!

//Zanie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0