Smärta!

Vaknar och har världens smärtor i magen....håll i sig hela dagen mer lr mindre nu tills ja e på hemmaplan o andas... stress? Jag vet inte... Har bara druckigt massa te...NU dricker ja min första kopp kaffe...:) så en kopp blev det idag, förändring det gillar vi så here we go...

I allmänhet annars har de väl varit en bra dag trotts att ja e en PMS häxa nu....humöret tippar och höjs hela tiden haha!

Det hände en lustig sak idag....

Min granne har varit duktig på att föra väldans oväsen..inte som hörts in i vår lägenhet men när man kommer i porten....då menar jag världens skrik så man undrar verkligen vad som pågått.... När jag pratar i telefon med en av mina fina änglar så plingar det på dörren... där står min granne jag aldrig sett med en chokladask i handen och vill be om ursäkt för hon skrikigt så mycket...

Ja blev riktigt chockad men hur vänligt gjort var inte de?

De finns vänliga människor där ute...ja som ibland gett upp hoppet om de...



Nej nu ska jag prata vidare med mina fina föräldrar som njuter i solen på en av Greklands öar.

//Zanieee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0