En sådan dag...

Oj oj, vart ska man börja...

Haft den segaste dagen ever...så lugnt på jobbet..
Blev en kanon god lunch med 2 kollegor, vilken wok och så krispiga grönsaker så ja dör! gillade verkligen de stället! Önskar ja hade bild på maten för de va så fräscht..! Färgglatt!

Mötte min fina vän Sara och åkte hem till mina föräldrars hus för att titta till de/katten och lillebror och de stog kvar precis som jag trott men hade lovat ett besök iaf...Åt baguett macka till middag och babbla strunt med S... Sen återstod ett äventyr...Köra den jobbiga bilen till kista för att hinna till apoteket haha vilken biltur men vi kom fram och de gick fint tillslut...suuper nöjd. Fick även med mig ett par "guld" örhängen hem,ringar som är som fjädrar vilket var mycket fint och ett par bruna tights, kan va kul att ha istället för de tråkiga svarta som man annars alltid har...

Lämna S och bilen och nu är jag finally hemma och ska få lite sömn innan det blir SISTA dagen på jobbet innan semester...ska ha en riktig myskväll med M och skratta till Solsidans hela säsong 1 och laga nån nyttig mat =)

Men nu vill jag avsluta och sova tänkte bara säga Hey!

Sleep well....

//Zanieee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0