watashino ookina buta´

Såå då var de tisdag och jag hänger nu hos min stora gris :D som jag egentligen tycker är en liten gris men efter att ja fick höra idag att jag va en stor gris får han heta så idag..!

Avklarat en lugn dag på jobbet med inte allt för många problem men tålamodet rök ett par gånger pga brist i kunskap men man lär sig nåt nytt varje dag säger dom ju. :)
Efter jobbet blev de till att bränna lite kalorier på gymmet så nu har jag träningsvärk i hela kroppen efter att ha kommit igång igen efter ett litet uppehåll när ja va sjuk.

Imorn ska ja checka handleden och se om de kan vara nåt fel med den, finally..har väl nån cancerknöl eller nåt..
Sen ska ja träffa damerna och chilla lite =)...

Ääntligen har jag alcogel i väskan som min blivande mamma till kollega tog med åt mig snäll som hon är så nu slipper ja oroa mig för alla bakterier efter alla turer i tunnelbanan och bussarna man åker..blää!

Men nu ska jag dricka te och äta lite cashewnötter och kolla film med min man.

Sleep tight..!

//Zanieee


Kommentarer
asam

blivande mamma??? vem mer än Maria är gravid???? (för hon är ju redande mamma till Oscar?)

Handleden har nog bara fått en vanlig fettknöl som lätt opereras om man vill ta bort knölen ;)

kramis åsa

2009-09-17 @ 15:21:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0