Tierd as aaa...

Moshi moshiiii!!


Idag e ja trött som ja vet inte vad...sov inte mkt inatt och de känns som de varit en evighetsdag pga att de varit så lugnt på jobbet..

I flera dagar nu har ja jagat runt efter alcogel...så droppar min käre kollega att ja kanske kunde köpa ena hennes för hon hade redan en... guld värt.. haha i know vissa tycker de e överdrivet kanske men det är mest för att ha i väskan efter man hållt i alla tåg stänger när vagnarna är proppfulla såhär efter semestertider. Hittills har jag kört med våtservetter eftersom de vart slut med allt annat på apoteken.

Igår hjälpte jag darling att köra lite grejer och de gick braa,hitta vägen o allt duktig som man e haha annars e inte mitt lokalsinne det bästa=P

Nu ska ja plugga lite japanska igen...

Sayonara!

//Zanie


Kommentarer
asam

Tjao såg på plus att det räcker gott med regäl tvål och vatten tvätt oxå. Men förstår att efter tåg pengar och all denna trängsel med människor så känns det skönt att ha alco nära!

kramis åsa ;)

2009-09-12 @ 01:26:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0