Måndag and still snoooori

Nu har min förskylning snart suttit i en vecka. Jag är nästan säker på att de är en bihålsinflammation men sist ja va nere på vårdcentralen sa han bara att de går över av sig själv så ja får väl fortsätta snyta min näsa röd =(

Igår pallrade jag mig en sväng på marknad här i trakten men min fina mami...de jag inhandlade var 4 olika te sorter som lukta muuums men bara hunnit testa ett..får snart sällskap av 2 damer som får hjälpa mig med te drickandet. Sen köpte jag färska majskolvar för första gången som ja tänkte ha till lunch idag :) sen lite brända mandlar typ..nåt som e ett måste om man tar sig till en marknad :)

Helgen har varit lugn, inte gjort nåt speciellt förutom att hänga med mannen som får en att le :) Love it!

Förhoppningsvis får ja jobba imorn men kan ju inte låta som en 3 åring på telefonen inte allt för seriöst känner jag..för någerlunda pigg e ja nu sålänge ja inte anstränger mig dvs :)

Men ska väl dricka upp mitt kaffe o invänta sällskap!

//Zaniee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0