Ja men då va ja kock för en dag

Siii Kaeng paneng står på spisen nu och riset e snart klart så ja kan få rulla lite rullar med gurka och advokado som ja ska ha till min sallad..
Lyx...

Hunnit med ganska mkt idag precis som ja skrev tidigare allt va ja nu skulle göra hann jag med... plockade hemma i köket så de e fräscht tills mamma o pappa kommer imorn eftersom ja vet att min lillebror inte skulle hinna göra de.
Om de nu märker nåt =) sen plocka ja lite i mitt rum med eller iaf med tvätten.. han med 2 maskiner min tvätt och sen en med lakan..=)
Fick min träning också..

Men nu ropar karln att ja ska få rulla lite rullar!

Sayonara
//Zanie


Kommentarer
asam

Flitigt jobbat Piffi!

vi höres på mailen imorgon!

;)

/åsa

2009-09-27 @ 19:50:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0