Godismonstret anfaller

Hellooow!
Nyduschad och fräsch sitter ja hemma hos A som försöker sätta ihop sitt skåp vi var o hämta igår... Godismonstret anfaller hahahaha...de var svaret jag fick när jag fråga efter en rubrik till detta inlägg. Hatar o komma på de..blir oftast nåt tråkigt vanligt bara men kanske ska börja skriva helt sjuka och orelevanta rubriker bara för att..??

Idag var de iaf en lugn dag på jobbet och som ja avslutade med att tillbringa min tid på gymmet. Måste komma igång igen efter att ha vart på latsidan alldeles för länge.:)

Annars händer de inte så mkt förutom att jag njuter av dagarnas goda...jobb,vänner,familj och min fina pojkvän =)
Kan inte bli mkt bättre...

Ser fram emot Tokyoo med..bokat och klart så 23 December drar vi...lång resväg lr iaf min längsta.. det blir ett stopp men längsta flygningen är 12 timmar!!!! Meen kan förhoppningsvis roa mig.=)

Men nu ska ja avsluta här och dricka klart min te kopp innan man somnar.

Kram//Zanie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0