ZzzZZzanie

Okej då märker man nu lite senare att man har haft en som "Gästade" min blogg genom att utrycka sig så fint. hahaha
Komiskt...

Sitter här efter att ha ätit och fixat lunch till imorn och plockat i köket som såg för jäääkligt ut. Antar att en viss person var stressad som vanligt iväg igår morse då sängen e lika obäddad som den va när han väl låg o sov i den.

Dagarna går men mer än så är det inte. Skulle egentligen ha tränat lite "löpning" med jobbet idag men eftersom min kropp inte vart på topp senaste tiden kändes de som den behövde vila lite innan jag ger mig ut på banan igen. Ska ju dessutom genomföra ett lopp nästa vecka så man vill ju va kry tills dess. :o)

Imorn är det halvdag och då bestämde ja mig för att de passar utmärkt att hämta min lilla stjärna från dagis.



Den bjuder jag på haha!

Nu ska ja städa lite till...

//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0