Vilken kväll!...=)

Gårdagen va underbar med alla kollegorna samlade...God mat och dryck samt trevligt umgänge..Vill tillbaka till min plats och de är som min teamleader säger vi var ett kanon team och vi skulle nog göra vardagen roligare för resten om vi kom tillbaka =) helt säker på det...men men efter vi var på jobbet gick jag mallan och jooojooo vidare till Allmäna Galleriet för att ta nåt glas vin så de va mycke trevligt de med. Sen dök även A upp och joina oss ett tag innan vi skulle hem..

Vaknade lagom sliten och stressa hem till mamma och pappa för hade bara sandaler i lägenheten och de regnar ju ute så ville inte röra mig in till stan i endast sandaler men nu får ja tråkiga nyheter att det inte blir av..får ta de en annan kväll snart framöver...Blir väl till o gå ner och träna istället sen ska ja kolla av vad Em pysslar med om hon fortfarande är tillgänglig för en dejt med mig =P

Uppdaterar lite senare va nu ere träning som gäller..

//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0