Måndag!

Vilken dag de har varit,helt underbart väder.
Blev först en Sushi frukost i Vällingby med A innan han åkte till jobbet och jag tog bussen hem för att sola.
Sjukt varmt och otroligt skönt men ansiktet känns lite stramt men de lägger sig sen och blir förhoppningsvis lite brunare =)...Efter de tog jag på mig träningskläderna och begav mig ner till löpbandet men orkade inte springa 40 min som sist utan 20 fick de bli för va helt matt i kroppen och sen sjukligt varmt. Bättre än inget iaf känner jag!

På onsda drar jag Em Mallan och Sara på en liten Roadtrip ner till Smögen först sen nån natt i Götet...kommer nog bli ruskigt kul och ska bli skönt med en liten get away från Stockholm innan man börjar jobba som jag gör på måndag redan. :):)

Men men nu ska ja trixa och se vad ja har för sommarkläder att ta med.

//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0