Jacuzzi

Nu tillbringar vi sista kvällen bi Göteborg...fint väder och vi e på <g. <malin sara och jag dök ner i Jacuzzin här hos saras vän..Detta är livet...

Gårdagen var nice förutom att stället "Baden" inte alls var som mina förväntningar va så ingen tummen upp där men har ju trevligt med tjejerna så de jämnar upp de hela. Vi liftade tillbaka med en arla lastbil från Kungshamn till smögen haha de va komiskt..sjukt fin utsikt när man åker över en lång bro där emellan..live it..!

Sista kvällen nu och vi ska ut och sen får vi se vad som händer..Till och med sovplats nu vilket känns super.. Saras vän e så snäll och ställa upp!
Imorrn blire hemfärd och ska bli skönt och sova i sin egna säng då min rygg e sepe nu efter att ha legat på ojämna klippor och delat en liten säng med mallan inatt. Hoppas dock på mitt sovsällskap imorn..saknar de så känner en hemlängtan till det!

Måste bara fråga Assam vart är duu? inte fått någon uppdatering om vad du gör nu? solar? jobbar?..

Stor kram från en glad zanie!


Kommentarer
asam

Gissar att hjärnan blöder efter en ny dag på jobbet!!! är sååååååååå avis på dig som fått äran att komma tillbaka till MrJ



Även om det är konstigt när man kommer upp på besök så känst det som att man hör dit. Hoppas på att någon av de som igentligen inte vill vara där tar sitt steg i livet... så att man har chans att få göra det man trivs med.



JA vad gör jag hela dagarna hahhaha skrev separat mail om det sista dagarna.. kramis åsa

2009-07-06 @ 13:44:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0