falling down..down low.

Nyss kommit hem efter en lång tur ute i bilen med mami....måste klara mitt jävla körkort så less på att inte ha de..dax o få de överstökat. Det är ett av mina mål för detta år kan man väl säga men helst vill jag ha de inom närmsta månaden.

Blev en tur in i en affär där ja handla på mig ett läppglans,bodycream,balsam som luktar smultron och brustablett med antioxidanter. Nu äter ja så mkt vitaminer att ja kan inte få i mig mer känns de som slutar väl med tvärtom effekt istället haha. Men va gör man inte för o va pigg och glad?...yeah yeah...

Jobb imorn och efter blire till att svettas på gymmet! Looovely...men nu ere dax o styra nån lunch till imorn.. bulgursallad med nåt till kanske?

//Förvirrade Z



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0