Tråkigt värre..

Jag har blivit så dålig på att blogga måste ja erkänna men för mkt stress o ingen tid över för det...varit sena kvällar senaste tiden..

Veckan har vart bra lugna dagar på jobbet så ja ibland kreverar men ja överlever i tankarna om att jag bara har en vecka kvar...Jag längtar nåt otroligt tills vi sitter på planet bort härifrån och nästa gång man slår upp ögonen så e man mitt i galna Tokyo!

Jag lider av resfeber....

mkt tankar som snurrar just nu..hoppas på ett bra nytt år helt enkelt!

Idag va ja på julmarknad med Mami och mannen...trevligt förutom att han fick panik i folkmassorna vilket ja förstår för de va otroligt mkt folk...blev en mysig fika iaf...sen en trevlig tur på stan..=) en bra söndag för en gång skull..snart är de tvätt tid och sen tacomidda!!

Love//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0