Imorn ere freda = Hotellmys

Nyligen vinkat hejdå till mormor som va här på middagsbesök.. Mycket trevligt..blev även ett avsnitt av bonde söker fru haha rätt kul men inget jag följt slaviskt.

Tänker mer o mer på resan...sorry att de tjatas om min förbannade Tokyoresa men vafaaaan de e inte varje dag jag åker jorden över med min pojkvän heller..=) Kommer inte sakna Sverige iaf...får man lov o säga så??

Hur som bjuder på lite bilder nu =P



Lite vad jag gjort...
Baby boy, Baby girl Elvira och mitt pepparkaksverk.

Imorn ska jag o darling bo på hotell i stan som ja bokat in så innan de blir de väl lite bio kanske? lr nåt annat mys :)

Nu ska ja samla tankarna sen sova...

Krams
//Zanie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0