Träääning igen

Nu är jag nyss hemkommen från Gymmet där de baaara skulle bli en kortis med Mallan men nej 2 timmar senare traskade vi ut men skönt var de o få komma igång igen efter semester vila =)
Kunde dock inte träna nå armar då min handled lider av nån inflamation av nåt slag =( skyller på jobbet..inte lätt o vara bäst på att arbeta med datorer ;o)

Vakna 04.06 inatt av den underbara människan som kom hem..finns ju inge bättre än att vakna av att nån slänger sig på en o ger en massa pussar!... Jag svävar nog på moln just nu i min tillvaro. För en gångs skull flyter livet känns de som..
Nu vill jag bara att mamma och pappa kommer hem så vi kan åka o hämta mitt körkort som ligger på posten på ett omöjligt ställe haha... Imorn ere fredaaaa sjukt skönt!

Då blir de en nostalgisk lokalfest haha sen på lörda ska ja på annat äventyr med mannen. Ser fram emot den här helgen =)

ASAM - De går bra för Piffi nu :)

//Zaniee


Kommentarer
asam

hemmmmmmmmmmmm??? kan det var en viss mässa i helgen???

2009-08-29 @ 12:08:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0