Stress stress...

Nu har jag hunnit vakna till liv efter att ha sovit skitdåligt, drömt massa och frysit natten lång =(... Men iaf kört bil idag och de går super, parkering är min grej helt enkelt haha ;) shoppat lite saker så nu har ja precis färgat håret för o få bort den gräsliga utväxten så man blir snygg igen ;)
 Ska snart föna de så ja ser om de blir som ja tänkt haha...
Väntar på att 2a tvätten sk bli klar så ja kan hänga den sen ska ja väl börja packa lite inför imorn och trippen till Kalmar med tjejerna, kommer bli galet.

Sen blir de jobb när man kommer hem och då börjar min vardag igen, förhoppningsvis bättre än förr men känns så iaf...ja känner mig bättre..jag är på väg upp igen.. o fan den som drar ner mig :)

Assaaaaam när e travelbar? måste ses snart!

Krams//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0