Sommarklänning..

Idag efter att ha haft inte alltför fancy kläder på mig denna vecka så åker faktiskt en sommarklänning på... en som jag beställde från Nelly.com. Mycke fin var lite tveksam först men nu känns den riktigt bra.
Febern e gone nu ere bara värmen utifrån som steker..kroppen börjar återhämta sig men fortf mina fina yrselatacker som kommer så fort jag reser mig upp så de är väl brist på nånting.

idag vet jag inte vad som sker men imorn ska jag ut till fjäderholmarna med mormor och mina 2 mostrar på nån teater, ska bli mys sålänge de inte regnar vilket jag tvivlar på :)

Började läsa en bok igår, ChampagneFlickan - handlar om en tjej som går från att läsa juridik till att hamna på strippklubbar i köpenhamn. Sjukt bra bok och verklighetsbaserad sånt som jag gillar. =)

Men nu ska ja slita mig från datan och drömma mig bort för en stund...

//Z


Kommentarer
asam

Härligt att höra att du börjar toppa formen igen...bra läge med lite semester så att du hinner vila lite innan verkligheten drar igång. Fått tips om jobb i Uppsala från flera håll. Men jag vill ju inte pendla trist att företaget inte låg i stan. kramis åsa ;)

2009-08-07 @ 17:16:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0