kom heeem nu :)

Nu börjar ja bli utråkad...
Första dagen på jobbet imorn efter 2 veckors ledighet ska bli rätt nice ändå sen blir de ju en relativt kort vecka..
Ska hem till min kollega på födelsedagsmiddag efter jobbet sen blir de hem för mys.

Mitt körkort bör komma imorn också så ska försööka hinna hem emellan efter jobbet för o hämta de men i värsta fall får ja ta de på onsda :) Spännande o se hur de ser ut eftersom fotografiet är sen ett år tillbaka men mami sa att ja va brun och fin där med så får lita på henne...=)

Nu har min färg raserat i ansiktet efter en skrubb idag, såg mer ut som en hudsjukdom när jag vakna imorse än att ja tappar färg hahaha.. blev endel skratt åt det.
Tagit bort födelsemärke idag med.. Hatar sprutor men läkaren hade humor så de gick snabbt och smidigt.

Men men ska väl se vad som finns på tv ikväll om det är något som är värt att se.

Sleep tight!

//Zanie


Kommentarer
asam

fullt upp som vanligt för piffi

2009-08-27 @ 00:17:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0