ett tusen...

Idag avsluta ja mitt 1000:onde ärende... helt otroligt om ma tänker efter vad man gjort genom dessa tider haha... undra då hur många mail man skickat fram och tillbaka haha!

Kom nyss hem efter en liten afterwork med några tjejer från jobbet. Helt lovely. Åt en god räksmörgos, ja som nästan aldrig äter räkor me gott var de! Min käre kollega o granne på jobbet bjöd på ett glas vin för att fira alla mina ärenden haha!

Direkt efter jobbet åkte ja o köpte min jacka!
Jagat runt efter den huur länge som helst och finally fann jag den och den sista i min storlek dessutom. Kanske inte syns så bra men gillar de små o fina detaljerna. Jackan e från Elvine.



Nu väntas sängen så man orkar dagen imorn! Sen ere helg...gooosh va ja längtar!

//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0