13 tim senare..

Nu e ja äntligen hemma efter en lång lång arbetsdag och en tid på gymmet. Vilken färsking man e men ja e inte långt ifrån mitt mål haha....

De hände en kul sak nu när jag tog bussen hem haha Busschauffören prata en hel del. Jag lyssnar på musik samtidigt som jag kliver på och ser bara att han rör på munnen och säger något så jag tar ut lurarna och de han säger är "Vilken härlig tjej" och ler samtidigt som han småpratar om hur kallt det är ute samt att ja e heelt ensam på bussen nu så jag får bestämma vart jag vill åka!? hahaha kul kille. Han måste vart nyutbildad chaffis eftersom han va så trevlig!

Imorn ere afterwork med några från jobbet, ootroligt najs!!

Ska få i mig min "Midda" nu och vänta på att tvätten blir klar sen blire sleep as a baby!

:)

//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0