Onsdag!

Nu är det inte många dagar kvar tills Mami och pappa kommer hem... tiden bara rinner iväg känns det som..snart helg också!!

Slutar halv 3 idag vilket e topp skönt att få göra, ska till min nya arbetsplats och skriva lite papper osv. Efter de ska ja väl roa mig med nånting, behöver städa lite mer i huset känns de som. Inte för de e tok stökigt eller nåt sådant men iaf :):) Tvätta undan lite kläder och så som ja tror mamma vill slippa när hon kommer hem :)

Igår kväll va en chillkväll jag lagade mat men blev en sen middag, grabbarna fick hamburgare med pommes och sallad till medan jag hade falafel istället för köttet haha!! Helt OK blev de :)

Grekisk pastasallad blire till lööönch!
Mums!

Hugs//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0