Du & Jag

Japp idag är en dag då ja ska ägna tonvis med uppmärksamhet åt min A... Vi ska inte göra nånting förutom att bara va...Mys mys...

Igår va en sjukt nice dag... mötte upp Em,sara och mallan efter jobbet för att äta o fula lite ihop.. När vi hade ätit klart så kom A och joinade oss..Em var den första att lämna oss men vi andra blev kvar och drack nå cider och babblade om allt möjligt..Kul hade jag iaf och dessutom var ja omringad av de bästa personerna hela kvällen!!
Somnade gott med min kärlek brevid!

Nu sitter mami o pappa på ett plan till cypern.. o de ska ju BARA ha 30 grader sol ida/imorn o bla bla bla...Men men kul för de =) En annan har ju huset fritt från vuxna för ett tag haha ganska mys de med!..:)

Jag är trött....hjälp mig!!:)

//Zanie


Kommentarer
Sanna

Ha en fin fredag :)

2008-05-16 @ 10:01:33
URL: http://sannawiberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0