Torsdag!!

Yess yess äntligen rullar de ner emot helgen!=)

Igår var jag i Centrum efter arbetet inhandlade lite smycken, ett långt svart linne och nya tights. Efter de begav jag mig till Mallan för att avnjuta hennes pannkakor och självklart var de lika goda som vanligt, hon lyckas bra med dessa. Så vi åt drack te o snackade om lite allt möjligt typ. Kul o hänga med henne igen!.

Kom hem och såg att mitt rum var verkligen värre än värst gällande kläder så tog mig i kragen och fick in allt i garderoben och i tvätten!...Blev ett godnattsamtal med darling sen somna ja för natten men vaknade lika trött imorse...

Idag ska jag träffa A en sväng vi har väl lite ärenden att utträtta tillsammans sen får ja se va klockan blir vad som hitts på. Men först ska jag försöka ta mig igenom den här arbetsdagen utan några större smärtor. :)


Hoppas ni har en bra start på dagen ;).

Hugs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0