Torsdag!

Godmorgon!!

Idag är jag trött och inte alls på G men men vem vet kanske ändras under dagen :) precis haft möte på jobbet och inte blev ja klokare av de heller. dax att söka nytt jobb?

Igår blev de en tur ensam till FACE där jag inhandlade 2 ögonskuggor (Gammelrosa och brun) och en rouge som passade perfekt. Efter de mötte jag upp Adam och följde med honom till Hornstull. Efter hans ärende åkte vi till Saras jobb för att överasska henne lite lagom till hon slutar så de blev en fika och sen begav vi oss vidare hemåt i stort sett och de blev den vanliga omvägen för oss vilket är funktionellt egentligen eftersom man inte åker själv =).

Idaaag ska jag träffa Em och Malin för att äta lite ihop och ah men bara umgås! vilket var längesen men de är väl sånt som händer när folk e upptagna med sitt.märks att man blir äldre inte alls som förr då de va skoltider då var de mycke lättare att få tid till varann...

Hoppas hur som helst att den här dagen rullar på snabbt så ja får freda!!...

Ha en bra dag sålänge så skriver jag mer sedan om de dyker upp nåt vettigt=)

Krams


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0