Tjohooo!!

Har precis ätit nåt ja inte riktigt vet exakt vad det var... om det var en apelsin eller mandarin. Man tycker ju att smaken ska avgöra om inte storleken men de gick inte denna gång så nåt utav de åt jag iaf =) Och fick sällskap av Sara i telefonen :)

Idag har vart en rätt bra dag trotts att den börja skit då jag klev utanför dörren och insåg att de regnade faktiskt en heel del! Suck men nuså e mitt humör braaa!.. Tror ja ska förbi och se om jag hittar nå stövlar efter jobbet för det tar ju endå sin tid för mami och ta sig in hit efter jobbet:) Hohooo..

Nu ere telefontider, har ett pass på 1,5 tim inte allt för kul så får roa mig med att kladda lite kalligrafi under tiden.

Have fun //C-vitamin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0