Tisdag!

Gårdagen va en riktigt jobbig arbetsdag så ja hoppas den här blir lättare.
Efter jobbet igår mötte jag upp Adam lite snabbt, han e lovely jag fick ett riktigt set med kalligrafipennor!! så nu ska jag försöka mig på de istället, hoppas de e lättare än med pennorna. Fördelen med dessa är att de inte blir förstörda som pennorna blir om man använder de fel. Nu har jag även en almenacka att skriva upp viktiga händelser o annan info, fick en lila med fint mönster på utav honom! =)

Idag börjar han sin praktik hos en tatuerare också, sjukt nice för honom!

Idag ska jag försöka hitta ett par nya stövlar eftersom mina är förstörda, klacken är helt av i stort sett vilket gör de obekvämt att glida omkring i de...Nu ska jag sitta i telefonen till kl 10.00...suck men skönt är de för det är så satans lugnt där nu =D.

C h a u



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0