Spärrade bloggar!

Mitt jobb har en tendens att spärra vissa sidor man inte bör hänga runt på. Ett ex antal bloggar jag brukar läsa dagligen är självklart spärrade, de spärrar den ena efter den andra det är ganska irriterande faktiskt. Sällan jag sitter hemma en längre tid vid datan och surfar. De min data är till för är i stort sett för att lyssna på musik lr leka med mina bilder. Snart funkar väl ingen blogg, kan inte se min egna heller kan bara skriva i den haha...

1 timme kvar till lunch då ska jag äta en god baguette som darling styrde upp till mig igår kväll "Pandas macka" som de så fint står på den =)  Me love Me love!!



 

Tjooooo...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0