Sleeep tight!

Då va första arbetsdagen över..=) bara 4 dagar kvar sen ere helg igen haha.
Fick som sagt mina kläder och allt satt bra och jag är nöjd som ja kan bli =) tur de för jag är en sån som iinte orkar skicka tillbaka om de blir fel utan de hänger ja in i garderoben iaf i hopp om bättre tider i stort sett haha .

Hade den underbara pojkvännen som kom och mötte mig på jobbet så tog vi sedan sällskap på tåget hemåt så fick hälsa o pussa på han lite idag iaf...=) ska snart lägga mig i min nybäddade säng med mina nya påslakan ja fick i julklapp från mami o papi som matchar spegeln bra =) ringa ett godnattsamtal och vakna piggg o glad imorn.

Har en underbar bild på min vän kolla här =)

image148
GODNATT
//Zandriii...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0