Skrivkramp

Så mycket som jag suttiti och skrivit med min kalligrafipenna idag har gjort att jag i stort sett har skrivkramp i fingrarna..får nog ta och vila lite från de =).. Har en heeel timmes kul telefonpass att se fram emot nu..=) men dagen e snart slut. blir till att åka hem och fixa på rummet så mami o pappa håller sig nöjda och glada. Nivet ett relativt stökigt rum med oordning kan få de på dåligt humör. Blir lätt så eftersom jag inte vart hemma mycket på senaste tiden.. Undrar om man kanske ska sola lite idag?..vi får se vad man orkar.

Åter till telefon.. börjar dock tröttna på att surfa hittar inget kul att kolla på.. nåt tips??

.C h a u.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0