Say yes rastaa!

Ah från en låt med morgan heritage som fastnat i huvudet =) helt ok.

Kom nyligen hem efter en relativt lång bussfärd hem (ca.20 min) Var och träffa min darling i studion sen blev de till att åka och äta. En tonfisksallad som inte var allt för god. Alla kan ju inte vara perfekta haha. Sen självklart fick jag den hmmm jobbiga personen jag stött på en gång tidigare i mitt liv som börja fråga mig om allt möjligt angående naglar!!?? och att ah jag var allmänt stilig. En man i ööver sina bästa år om jag säger så riktigt slisko, precis just han hade jag snett framför mig leendes trots att jag inte rörde en min uta stirra ut genom fönstret med musiken i öronen. Han kan inte va frisk!!

Nu ska jag iaf lägga mig i sängen men innan dess borsta tänderna och tvätta bort sminket. Imorn blirnog en riktigt trevlig fredag ska ni se!!=) Hoppas melon och hennes kompanjon är på G också =)

Sleep well... =)

//C-vitamin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0