Reception

Just nu sitter jag i receptionen ska alldeles strax gå på lunch. Trött på allt folk här, de vill samma sak och jag vet inte hur många gånger jag upprepar mina fraser jag använder mig utav. Det är ibland de kommer in folk som livar upp ens humör, kunder alltså.  Men jag har ju vissa på arbetsplatsen som är duktiga på att få en att skratta, viiiiissst nyfikna melon har vi ju allt hahaha.

Idag blir de mat från Gooh! Pasta pormodoro eller va de heter haha hade ingen bättre fantasi men den lunchen funkar den med =).. senare idag ska jag leka med kaligrafi pennorna, ska testa de andra uddarna hade ja tänkt och se hur dessa funkar.=)

Tjohooo...



Kommentarer
josefine

Hej :) jag skulle bara vilja tipsa om en tävling som vi har på våran blogg :) det är tre priser, därav tre vinster och du kan även påverka din egen vinstchans :D ha en bra dag!

Direktlänk till tävlingen:http://juliajosefine.blogg.se/1200855467_tvling.html#comment

2008-01-23 @ 11:25:47
URL: http://juliajosefine.blogg.se
Blondie

aha var det, det där du skrev när jag smög upp bakom dig i repan.. haah varför så hemlig.. när jag kan gå in här å läsa det sedan..=O du är allt bra söt där pokemon...

2008-01-23 @ 20:32:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0