.Pandas Macka.

Godmorgon allihopa nu är det Måndag igen!!

Min helg då eftersom jag inte skrivit nåt här om den än ;
Fredagen efter jobbet blev det en liten shoppingtur, hittade 2 fina klänningar och en svart kortare kofta. Det var ju trots allt löning. Efter de begav jag mig hem och fixade till på rummet och gjorde mig iordning. Sara kom runt 9 så vi drack lite vin och mös innan vi begav oss till Villan. Där träffa man på både den ena och den andra, roliga och mindre roliga personer men de flesta var iaf fulla o glada kan man väl säga. Vissa personer klarar jag iaf inte av pga deras äckliga beteende. Blev inte kvar där sålänge på grund av vissa orsaker men hängde inte läpp för de =)

Lördagen blev till att ligga i sängen och prata om fredagskvällen med A tills vi gick upp för att få nån mat i oss. Senare på kvällen åkte vi till honom och innan dess stanna vi för att handla mat vilket blev Nudelsoppa med sallad och så i, Mumsigt mumsigt.!! En lugn lördag helt enkelt =)...

Söndagen blev de storstädning sen mat från Pizzerian... resterande av kvällen ägna vi oss åt att spela texas hold em, fick en genomgång om hur de går till och det är ju sjukt kul när man väl kommit igång. Blev endel öva på att måla, har ingen bättre "lärare" än A på att lära mig skriva så duktig som han e på de :)...

Men men nu sitter ja här igen men önskar att jag befann mig nån helt annanstans men what to doo...=)

Later gott folk!...



Kommentarer
Sara

Låter som en trevlig helg hjärtat!
Får boka in dig snart igen.

2008-01-28 @ 10:38:37
URL: http://gomez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0