Onsdag!!!

Kom lite försent till jobbet pga segheten och det dåliga vädret som tvingar mig till omvägar!! men men dök upp här 20 min senare så ingen överdrivet stor försening. Så nu sitter jag och äter frukost, macka, brämhults juice med smaken hallon och sen en kopp te självklart =)..

Igår skjutsa mami mig till tatueringsstudion min darling håller till på och såg hru han hade de och fick även syn på hans tatuering han ska påbörja idag, en ryggtavla som e lite creepy men fortfarande snygg. Sadako (The ring bruden) kommer finnas med där iaf.. huhu sa att han får sova med ryggen mot väggen hädanefter. =)
Efter de åkte vi till honom men däremellan hamna vi på donken för att få i oss lite mat...

Idag ska jag träffa mamma och mormor efter jobbet för att gå ut och äta på kina restaurang. Mumsigt mumsigt.
Det ska bli trevligt för att för en gångs skull får man med sig de 2 ut vilket inte är de lättaste att planera in annars!...

Nu ska jag in i telefon men dock bara 30 min, skönt!!



Adios amigos!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0