Onsdag!!!

Mitten på arbetsveckan är nu här och jaaa de e helt lovely att de snart är helg!!..

Igår mötte jag upp Sara och Adam efter jobbet då de kom o mötte mig när ja slutat. Vi hade bestämt oss för att käka ihop men vart vi skulle hade vi inte en aning om men efter många olika förslag blev de kungshallarna. haha men innan dess gick vi igenom Åhlens där ja bokstavligen blev knuffad ut av min käre pojkvän som inte orkade shoppa haha.

Sara va sugen på sallad, Adam var sugen på cheeseburgare och ville gå till Mc´Donalds men de alternativet var inte så lockande men som sagt vi hamna i kungshallarna där jag va för första gången. De åt nå kött m. pommes och sås medan ja åt Falafel och de var helt okej!...När vi väl var mätta gled vi till bion för att kolla in vilka filmer som visas nu (till helgen) får se om de blir bio då eller ej...var hemma runt 10 som vanligt och orkade inte ordna med nån lunch utan tvättade ansiktet och gick och la mig för att prata i telefonen innan ja väl somna...

Får se vad dagen bjuder på vad ja vet hittills ska ja träffa min vän Mallan men innan de tänkte ja ta en sväng förbi Gina tricot om ja e tillräckligt pigg för de..=)

Tillbaka till arbetet nu...

Chauu..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0