Onsdag!

Idag hoppas jag de är en bra dag. Dock började morgonen inte på bästa möjliga vis, kom nämligen inte in på min data för "Kontot har upphört att gälla" chefen har varit lite seg med att ordna de men så 1 timme senare nu så har ja kommit igång. Eftersom min arbetsdag igår va KAOS iaf på eftermiddagen men sen hade jag 2 personer som livade upp stämningen resten av dagen. Vi åkte för att hämta mat hos A pappa för att sen bege oss hem till mig för att kolla på filmen Azumi som A köpte tidigare på dagen. De blev Sushi för oss och Sara åt nå kött, Gott gott var det iaf!=D

Idag ska ja iaf gå till FACE Sthlm eftersom de inte blev av igår, ska se om ja kan hitta nå fina ögonskuggor lr liknande=).. Annars blir de nog en rätt vanlig dag.
Längtar däremot till imorn då ja får träffa nåra utav tjejerna och äta lite ihop...

Ha en bra dag!

//C-vitamin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0