När det regnar i Stockholm

Ja men då satt ja här med utsikt över gråa Stockholm..konstigt nog har inte vädret så stor påverkan på mig idag. Säkert mycket för det är fredag  och jag har 2 lediga dagar ja kan sova ut på och hämta ny energi =)

Min katt är dålig, hon är en liten krigare men har fått en liten krigsskada i ögat så det är svullet och hon ligger hemma i feber. Mami och pappa ska åka med henne till vetrinären sen för sådär kan hon ju inte gå runt och må. Inte första gången Busan som hon heter råkar ut för nåt liknande men hon är en kämpe, min flicka de där =)..Konstigt nog så sover hon mestadels i min säng numera vilket hon aldrig gjort tidigare utan de börja hon med efter att Adam sovit där!!?? hon kanske känner av att han är allergiker ? haha vad vet ja men så är fallet.

1 timme till ska jag hänga här ute och än sålänge har de rullat på fint ..

Meeeen Hej sålänge!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0