mätt och trött.

Kom precis tillbaka från lunchen...blev en tonfisksallad a la 7-eleven haha men god var den. A erbjöd sig faktiskt att styra ihop en matlåda åt mig men orkade inte släpa på de idag. Dessutom skulle de ta tid ifrån han att styra upp de med. Men tanken var nog bland de bästa iaf att han erbjöd sig =)

Idag ska jag spendera dagen på hemmaplan fixa lite på rummet och de som ja inte gjort på ett tag..tvätta o ha mig. Sen har snälla pappa färgat min spegel till svart så nu matchar de säkert mycke mycke bättre till resterande möbler i rummet. Blir bara finare o finare ska ni veta ;)

Idag ska jag ringa ett samtal till en person som bara vägrar höra av sig, lite trist men sånt osm händer antar jag.?

Men men återigen tillbaka till telefonen.

Krams




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0