Massa låtar..

Idag är en dag jag tydligen har alla mööjliga sjuka låtar i huvudet.. allt från "Oh happy daaaayys" till "happy birthday to yaaa happy birthday too yaaa!!" inte ens nån som fyller år!!?? Sen vissa normala låtar i huvudet från Morgan Heritage. Men vad är dealen med att haka upp sig har inte hört nån av låtarna heller idag.

Jobbigt iaf..nu blir de till att dricka te och ett kort telepass till efter de tillbringar jag heeela eftermiddan i repan och i tell u blir de som i förrgår kommer ja sätta mig o skrika rakt ut som ett litet barn!.. Tänkte bara förvarna er haha!


PS. Fick ett mess från Adam som fick mig att le stort!

L o v e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0