Måndag!!

Veckorna bara rullar fram känns det som, helgen är på tok för kort tycker jag.

Helgen då, Fredagen efter jobbet mötte jag upp min Darling för att åka o handla lite mat till kvällen. Sagt och gjort tacos blev det,gott var det. Efter de kolla vi film och åt godsaker haha gott gott. Lördagen vaknade vi till liv vid 2 tiden tror ja hon var så de blev en sen frukost . Efter de satte vi igång att städa rummet och så blev de även ommöblering. Nu e de mysvarning där, trodde de skulle kännas som ja sov upp och ner för att vi flytta om sängen men de gjorde de inte.=). Lördagskvällen blev lugn de pratades om att vi skulle på bio men vi chillade inne för vi hade ändå endel schyssta filmer att se =).

Vakna inte till liv förrän 4a på eftermiddagen på söndagen, helt sjukt men vi somnade i stort sett vid 7 så de hade sin förklaring. De blev till att gå upp o äta frukost efter vi vaknat till. Efter de blev de faktiskt träning haha vi skulle öva lite sparkar lr han skulle trodde jag ja men de sluta med att de var jag som fick stå och sparka på "Kudden" han höll i. Utmattande de där.=) men de va lite kul för innan vi satte igång var jag helt emot de men sen så flöt de på =).

Han laga mat och de var toppengott och hela gårdagen var bara sjukt mys!..

Så nu sitter ja här ensam på jobbet medan han ligger kvar i sängen och sover för fullt...Han e verkligen min darlo,!=)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0