.Måndag.

Godmorgon och hej igen!!

Då har man lämnat honom som låg och sov så gott för att sitta här i receptionen o se glad ut. Hade jag fått välja hade jag inte gått en meter imorse så skönt ja sovit.

Men men hur som helst min helg lite kortfattat då, Fredagen efter jobbet mötte jag upp A och räkan för att ta sällskap hem till A...väl där chilla vi en stund och sen gled räkan iväg och vi blev kvar. blev endel filmkollande och god matlagning i stort sett mitt i natten =).

Lördagen var de meningen att vi skulle till vällingby men så blev inte fallet utan vi blev kvar inne och var allmänt sega i stort sett var en sväng till pizzerian och handlade mat men annars lugnt =).

Söndagen åkte vi till vällingby för att handla present till Sara som fyller år imorn och haha ja vi hade kul under tiden. Vi får se va hon tycker om våran grej haha =) När vi väl kom tillbaka bakade vi cheesecake som vi åt sent och den va riktigt god så de lyckades vi bra med. Styrde även upp middag när vi va klara som självklart också blev lyckat. Kvällen va mys Sara kom så kollade vi på film "The wash" med Dre och Snoop dogg hel flummig film men va väl okej blev endel skratt iaf.

De som jag skratta mest åt den kvällen var souviniren som sara fick från Japan av A. de va en mask på en känd Japan hahahaha gu så kul alla vi såg ut i den måste nästan lägga upp bilder på de sen när ja fått in de i datan..=P

Meeen nu har ja inte tid o skriva längre..=)


Hej hej hej!!

//Zandriii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0