Måndag och skitväder!!

Fyfan för måndagar till att börja med!! men vädret gör de iiinte roligare att kliva upp på morgonen. Vaknar av att de smattrar på fönsterrutan av allt regn och har en varm och mysig Adam brevid, vad vill man helst? Ligga kvar i sängen eller gå upp i de kalla? Svaret är ganska självklart =)..

Min helg då.. den började ju i fredas så han mötte upp mig efter jobbet så jag lura med han in i en skobutik för att försöka hitta ett par stävlar men jag misslyckades med att hitta några. Sen begav vi oss för att handla och gled sen hem till honom och kollade film och lagade mat. MYS!..

På lördagen var de meningen att vi skulle träna men vi sov längre än planerat och fastnade på andra sysslor så de blev ingen träning då. Lagade mat som blev supergott, qournfärs med spagetti=) och så kom Sara över för att joina oss att kolla på film och hon hade med sig maaassa godsaker! =D.. Han tvinga mig återigen att se på Unholy Woman en creepy/flummig Japansk skräckfilm. Nån som sett den?

Söndagen blev de ganska stressigt då vi vakna eftersom vi vaknade senare igen. Men Gino kom över och skulle tatuera en snubbe vilket visa sig gick fin fint. Efter man suttit och kollat in de och längtat mer efter att själv styra upp en till blev de middagslagning och efter de fick jag se den efterlängtade filmen Alvin and the chipmunks!!!!!.. fyyy så söta de är!! Se den!

nu ska jag ta o skriva ett morron sms och sedan fortsätta arbetsdagen!

Peace ooooout.!


Kommentarer
Blondie

Hahhaha men pokemon då.. fastnade på andra sysslor?!! därför så hann ni inte träna...=) hahahahah undra vad ni gjorde då??? =O

2008-01-21 @ 18:59:05
Anonym

Blondie .. Sånt vet bara Maggan =)

2008-01-22 @ 17:55:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0