Långa gula naglar...

Idag har jag nog sett det vidrigaste på länge. Det kom in en herre som ville ha hjälp från mig och till min förvåning hade han lika långa naglar som jag själv har fast lite spetsiga och riiktigt gula och tjocka. De var så jag mådde illa!! Dessutom var de precis innan frukost och min matlust därefter var iiinte på topp!!..Inte nog med de så cirka 10 min efter kommer en dam i medelåldern in ser rätt fräsch ut annars men hon hade i stort sett likadana naglar som herren fast hon hade dock varannan lång o varannan kort. Riktigt vidrigt, vad är de med folk och deras händer? att de inte märker av sådant själv??.. ah men usch inget jag diggar iaf.

Buääää...

Idag blir jag hos darling så ingen update ikväll inte:)

Krams




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0