Jävla kärring!

Ännu en gång ursäkta språket men ibland blir man ju bara ja arg kan man väl säga.
Finns folk som inte kan låta bli och lägga sig i bara man yttrar sig om nåt. Antingen ville hon bara visa sig märkvärdig att hon förstod franska (Som jag då talade) eller så är hon väl bara allmänt paranoid o tror att alla pratar strunt om henne. Haha ni förstår säkert ingenting men de var iaf en snorking dam som kom in på jobbet som ah i mina ögon spelade allmänt märkvärdig! Usch och fy för sådana!

Denna dag blir av till att först o främst får ja träffa Adam som kommer till mig efter ja jobbat sen glider även Em över på en kopp Té eller kaffe vet inte va hon kan tänkas vilja ha de lär visa sig men hur som helst måste ja ta o styra upp mitt rum nååågerlunda iaf.

Mitt just nu humör är : Frusen Panda.

image144



Kommentarer
Blondie

Fett snorkig tant det där....

2008-01-03 @ 22:28:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0