Headphones!

Musik musik musik!! oh yes!...

Idag blev de solning..=D råka somna så överdelen fortsatte ett tag till än va underdelen gjorde men men what to do inget som syns ändå =)...Fick träffa på Sugar en snabbis också och säga hej iaf vilket kändes bra!!...Nu sitter ja bara o njuter till musiken ska väl lägga mig i sängen snart så jag är pigg imorn, de är ju trotts allt fredag!! Kommer bli kul!=)..

Slänger in en fjollig bild på mig och mina rosa hörlurar som visserligen inte syns nu men shit the same!

image160

Michael Jacksson feat. Akon & Will.i.am  - Wanna Be Starting Something
Flo-Rida feat. T-Pain - Low
EPMD - Da Joint
Kat Deluna - Run The Show (Spanish)
Janet Jacksson - Feedback
CNN feat. M.O.P - Stomp That Shit Out U
M.O.P feat. Wycleaf Jean - Masquerade

Jaaa de är väl lite som spelas nu

Enjoy!
//C-vitamin




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0