FREDAG!!

Dagen ja längtat sååå efter...Nu är den äntligen här..

Igår mötte jag upp Sara och min Adam..vi gled runt lite och uträttade lite ärenden mer lr mindre. Avslutade med en tur in på stadsbiblioteket och de va första gången jag satte min fot där, shajses va de var stort undrar hur många böcker de stället har egentligen. Kul o stöta på de iaf. Adam hitta iaf 2 böcker som handlade om svärd, samuraj svärd då som han flitigt läst inatt haha, gulle.

Idag och helgen bli nog lugn men med sparkträning på dagarna haha men bra träning och de är rätt kul att träna med honom. (Tycker bäst om att träna själv annars).

Nu ska jag styra upp en sminkning på ögonen som ja ej hann göra imorse så nu ser ja ut som en trötter.=)

Later guys!

H u g Z



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0